4K DVR המכונית Plug and play Dash cam מצלמת Wifi וידאו מקליט עבור מרצדס-בנץ C-Class 2022 C200L C260L ספורט 4MATIC,4K Dashcam

4K DVR המכונית Plug and play Dash cam מצלמת Wifi וידאו מקליט עבור מרצדס-בנץ C-Class 2022 C200L C260L ספורט 4MATIC,4K Dashcam

מדבקות
₪949.59 ₪474.79
במלאי
(0 חוות דעת)

תזכורת: נהיגה מקליט בחנות הוא מודל מיוחד עבור כלי רכב מיוחדים.על מנת למנוע אי-התאמה בין המודל לבין המכונית, אתה צריך לספק את דגם ושנה בעת רכישת, לקחת תמונה של מיקום ההתקנה של שירות לקוחות stafffor אימות.אנחנו נשיב לך בהקדם האפשרי מומחה פרספקטיבה מידע.תודה על שיתוף הפעולה.

(נ. ב.: אין שנת מודל לבדוק לפני שהמוצר נשלח, אנו שולחים את ההזמנה לרכוש את המוצר על-ידי ברירת מחדל)

לעומת רגיל DVR

הליבה תפקוד לשדרג

מעבד : Novatek 96670 חיישן המצלמה : SONY IMX335 המצלמה, גודל חיישן : 1 / 29 nch וידאו קידוד סטנדרטי : H . 265 SD כרטיס זיכרון : 8-256G.תמיכה מקסימלית מתאים 256G כרטיס TF GImage מעבד : WDR & HDR

רכב DVR עבור מרצדס-בנץ

f/1.5 גדול צמצם & ניר ראיית לילה

f/1.5 צמצם העדשה הוא טוב יותר מאשר f/1.8 צמצם העדשה דיוק צבע ובהירות תחת אור גבוה וגם בתנאי תאורה נמוכה.עם דול-HDR טכנולוגיה ניר תפקוד ראיית הלילה, זה יכול באופן אוטומטי איזון חשיפה להציג צבעים מבריקים, לא משנה היום או הלילה.לפגוש את הלילה ניטור דרישות.

4K Ultra HD ברזולוציה גבוהה מצויד Novatek הדגל של צ ' יפ, זה לא יתרסק אפילו תחת בעוצמה גבוהה עבודה.עם 8 מגה פיקסל עדשה, זה יכול להקליט עד 2160P וידאו, ולספק מקצועי 30fps וידאו, אשר יכול ללכוד היטב את נוהג רגעים ולהקליט עדות מפורטת.

טווח דינמי רחב WDR sighnificantly לשפר את בהירות התמונה ע " י הפחתת רעש והתאמת החשיפה איזון, להבטיח ברור הקלטה בהיר, כהה אור, ללכוד בחדות גבוהה, תמונה מציאותית.

חדש Novatek שבב הדור החדש של Novatek 96670 צ ' יפ, תמונה חזקה יכולת עיבוד, יציבות גבוהה, לוח האם מגיע עם הגנת מתח פונקציה.

Sony IMX335 העדשה מצוידת Sony הדגל של כל עדשת זכוכית, מאובזר עם 6 full HD כדורי זכוכית עדשות אינפרא-אדום, פילטרים, צבעים רכים, high-definition טבעי איכות תמונה בהבחנה גבוהה הקלטה יום ולילה.

חכם Anti-shake החדש של סוני-כמו ייצוב תמונה אופטי ביעילות מייעל את תמונה מטושטשת נגרמת על ידי מכונית הנהיגה של דבר את המכונית שלו תהודה.

H. 265 חכם קידוד שדרוג חכם H. 265 קידוד, תחת אותו זכרון, H. 265 קידוד וידאו חוסך לפחות 15% שטח אחסון מאשר H. 264. אופטימיזציה באותו זמן ההגדרה הוא עוד שיפור, איכות תמונה חלקה יותר ו-HD.

אפליקציה חיבור מובנה 2.4 GHZ במהירות גבוהה מודול WIFI, להפעיל את האפליקציה לנייד כדי לצפות ולהוריד קטעי וידאו בזמן אמת, לקחת תמונות ופונקציות אחרות באמצעות WIFI בחינם, אתה יכול גם ישירות לנתח את ההקלטה באמצעות הטלפון הנייד.

המשתמש הוראה של Tachograph APP

1、להורדה "WayCam" או "TimaCam": (1)、iPhone חיפוש "WayCam" או "TimaCam" על AppStore (2)、טלפון אנדרואיד-חיפוש "WayCam" או "TimaCam" ב-Google Play (3)、דפדפן סריקת קוד QR סריקת קוד QR להורדה "WayCam" או "TimaCam" (4)、סיסמא WiFi מבוא"12345678" או "88888888"

2.לחבר את הטלפון הנייד עם tachograph על ידי WiFi : (1)、לחצו על [הקלטה] (2)、לבחור נקודה חמה של WiFi ולחץ על [התחבר] (3)、אז וידאו בשידור חי המסך של tachograph ניתן לצפות

3.פונקציה lntroduction של TimaCam: (1)、[וידאו] --- Tachograph רשימת וידאו אשר ניתן לצפות ולהוריד. (2)、[תמונות] --- Tachograph תמונה רשימה בה ניתן לצפות ולהוריד. (3)、[Snap] --- לחץ כדי לצלם.

כפול הקלטה לפני ואחרי המצלמה הקדמית והאחורית נרשמים, הציל באותו זמן, רב-כיווניות באיכות גבוהה הקלטה מספק נוחים יותר ראיות על בטיחות הנהיגה.170° אולטרה רחב זווית המצלמה מספק קריסטל התמונה ללא כל עיכוב ולהפחית כתמים עיוורים, בנוחות צג 3 נתיבים, להפחית כתמים עיוורים, ללכוד את לוחיות הרישוי, סימני דרך, ועוד פרטים קריטיים על הכביש.

אחורי מקליט חיווט האחורי מקליט מיקום התקנה בחר אחד

G-חיישן & נעילה אוטומטית לזהות פתאומי התנגשויות במהלך נהיגה, ומיד להציל את הרלוונטיות עדשת וידאו לקובץ כדי למנוע החלפת, ובכך מגן על עדויות וידאו.

sku: w87575

יצרן ערכת השבבים Novatek
תצוגה LCD
רזולוציית מצלמה 3840 x 2160
מותג CARBAOHUI
וידאו קוד H. 265
מספר עדשות 2
סוג פריט רכב DVR
מסך יחס אף אחד
מתאים עבור מרצדס-בנץ C-Class 2022 C200L C260L ספורט 4MATIC
GPS לוגר אף אחד
סוללה אף אחד
עדשה Novatek שבב 96670 + 335 עדשה
מסך מגע כן
פריימים בשנייה. 30
תכונות מיוחדות G-חיישן, זיהוי תנועה, כרטיסי SD/MMC, נגד נחשול מתח השפעה, עמיד למים, נגד ערפל, בזמן אמת מעקב, איזון לבן אוטומטי, טווח דינמי רחב, פונקצית Wifi
מקס זיכרון חיצוני 256G
החבילה המקורי כן
פורמט וידאו אבי
זווית תצוגה 170°
פלסטיק ABS
גודל תצוגה 8"
OSD שפה בלארוסית, סינית (פשוטה), סינית (מסורתית), צרפתי, גרמנית, עברית, איטלקי, יפנית, קוריאני, פורטוגזית, רוסית, ספרד בסקים, תאילנדי, האוקראיני, וייטנאמי
מצלמה אחורית כן
להתקין Plug and play המגבים התקנה
חיי סוללה 24
פיקסלים 1600Mega
מקור סין
ממשק Wi-Fi
הרכבה מצב מוסתר סוג
הדמיה חיישן Sony IMX335
כרטיס הזיכרון הנדרש Reding מהירות שיעור 10

ביקורות של לקוחות

בתוקף השם הפרטי נדרש
חוקי המשפחה נדרש
דוא " ל חוקית נדרש
בתוקף סקירה נדרש

מוצרים קשורים:

© www.htisrael.co.il כל הזכויות שמורות