USB מחמם ידיים כפפות במסך מגע נטענת USB כפפות אופנוע 3 טמפרטורה מתכווננת צמר סריגה מחמם ידיים על

USB מחמם ידיים כפפות במסך מגע נטענת USB כפפות אופנוע 3 טמפרטורה מתכווננת צמר סריגה מחמם ידיים על

רכיבה על אופניים
₪41.55 ₪29.06
במלאי
(0 חוות דעת)

להישאר חמים ונוח במהלך חורפים קשים עם והמחוממת שלנו כפפות לגברים, נשים!עם אלסטיות גבוהה ועם עיצוב פשוט, הם מושלמים עבור כל פעילויות חוצות.לבחור את מצב לפי הצרכים שלך בלי להוריד את הכפפות.נועד עם המעודן סריגה תהליך דו צדדי חימום על גב כף היד, כפפות אלה הם מושלם עבור מזג אוויר קר צריך.

מפרט.

שם המוצר: חימום חשמלי כפפות חמות

חומר: סרוגים

גודל: 21*11 | 8.26*4.33 ב

אספקת חשמל: USB אספקת חשמל

מאפיינים: הלב של היד דו צדדי חימום, טמפרטורה מתכווננת, נשלף, רחיץ, מסך מגע

פונקציה: חם

חבילת הרשימה:

מחומם כפפות *1pai

ראה עוד פרטי המוצר

1.3-רמת טמפרטורה : עם 3 מתכוונן רמות טמפרטורה, לעבור בין נמוך 37C, בינוני 40C, גבוהה 45C מצבים ייחודיים חום.מושלם עבור פעילויות חוצות כמו סקי, טיולי הליכה, רכיבה על אופניים, אלה מחוממת כפפות ידיים חמים ונוח בכל מזג אוויר.

2.נוחות משופרת: בקלות להפעיל את הטלפון הנייד שלך או מחשב עם touchscreenable מחוממת כפפות.חומר מיוחד על החלק העליון של האגודל, האצבע המורה, ואת האצבע האמצעית מאפשר לך להישאר נוח ומחובר במזג אוויר קר, בלי להוריד את הכפפות.

3.היקף יישום: אל תתנו ידיים קרות להרוס את היום.אלה מחוממת כפפות מושלם עבור כל סוגי מקורה, פעילויות חוצות, עם גבוה צדדיות.הם בשימוש נרחב לאירועים שונים ואנשים, לספק נוחות וחמימות, לא משנה היכן אתה נמצא.

4.באיכות גבוהה חומר: באיכות גבוהה בד סרוג של אלה מחוממת כפפות, מחוזק מעולה סריגה התהליך, מתן מעולה ועמידות העור-נפשיות.את משופרת, גמישות, גמישות ישמור את האצבעות, חם, גמיש, מה שהופך אותם אידיאליים לשימוש במזג אוויר קר.

5.USB מופעל-נוחות: אלו מחוממת כפפות מעוצבות עם דו צדדית חימום על הגב של היד, כף היד, אשר יכול לשמור את הידיים שלך חמות ונוח במזג אוויר קר.אתה יכול בקלות לחבר אותם לכל יציאת USB, כגון מחשבים, מטענים ניידים, חשמל, וכו', וליהנות את החום בכל עת ובכל מקום.

sku: w73661

סוג הספורט רכיבה על אופניים
תכונה עמיד למים
מקור סין
מין אוניברסלי
חומר פוליאסטר
סוג פריט כפפות & כפפות
מספר הדגם. מחומם כפפות
סוג עמיד למים

ביקורות של לקוחות

בתוקף השם הפרטי נדרש
חוקי המשפחה נדרש
דוא " ל חוקית נדרש
בתוקף סקירה נדרש

מוצרים קשורים:

© www.htisrael.co.il כל הזכויות שמורות