דלת המכונית אנטי-התנגשות רצועת מגן מדבקה רצועת דבק פגוש מגן ריינסטון לקצץ המכונית עיצוב אנטי-רוב מגן

דלת המכונית אנטי-התנגשות רצועת מגן מדבקה רצועת דבק פגוש מגן ריינסטון לקצץ המכונית עיצוב אנטי-רוב מגן

החיצוני אביזרים
₪19.22 ₪12.48
במלאי
(0 חוות דעת)

מציגים את המכונית אנטי-התנגשות חשפנות, הפתרון המושלם למניעת שריטות, התנגשויות.עם ריבאונד אפקט, אלה הלם קליטת רצועות הם קל להתקין, יש שימוש נרחב.להגן על המכונית שלך מפני נזק עם אבזר זה.

מפרט:

גודל המוצר: 15*1.7 ס "מ|5.9*0.66 ס" מ

חומר: ריינסטון

צבע: לבן, שחור, כחול ספיר, אדום בהיר, ורוד כהה, ירוק כהה, צהוב לימון, כחול בהיר

אריזת רשימה:

4* אוטומטי דלת קצה שומרים

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.עיצוב יצירתי: למגן את דלת המכונית בפני שריטות, התנגשויות עם המנהג שלנו-להתאים אנטי-התנגשות עזה.הוא רך וגמיש, חומר משלים את גוף הרכב בצורה מושלמת, הודות ייחודי פשוטה קשת עיצוב.לקבל הגנה משופרת ללא כל שמאל.

2.יוצא דופן שומר: המכונית שלנו הדלת אנטי-התנגשות הרצועה מבנה של חומרים מעולה, הקפדה גבוהה נמוך עמיד בטמפרטורות בעוד ללבוש עמיד.עם סגנון מלוטש מראה מצוינת לאפקט ריבאונד, רצועה זו מספק מעולה מיגון נגד שקעים ושריטות.

3.למנוע חשמלי: לפתוח את דלתות המכונית בבטחה עם אנטי-התנגשות עזה.מצוין חומר מפחית השפעה חיצונית, ולהבטיח את הטוב ביותר אנטי-התנגשות השפעה.מבטל חשמל סטטי, מניעת התחשמלות.מגן המכונית שלך מפני שריטות, שקעים בקלות.

4.להתקין בקלות: להשאיר את דלת המכונית קצוות נקי, ללא אבק על-ידי התקנת שלנו, אנטי התנגשות עזה.יישום זה הוא פשוט - לנקות את האזור, מקל רצועת להמתין.זה קל להתקנה עם חזק דבק המבטיחה זה לא ייפול בקלות.

5.החלים נרחב: עם תאימות עבור מגוון רחב של מכוניות, משאיות וכלי רכב מחוץ לכביש, החשפנות שלנו יכול להיות מותקן על מספר הנקודות של הרכב שלך לספק את מלוא הגנה מפני שריטות, מכות, בין אם זה בבית מול דלתות, מראות אחוריות, פגושים או מאחורי דלתות.

sku: w49252

מיקום המדבקה הגג.
מקור סין

ביקורות של לקוחות

בתוקף השם הפרטי נדרש
חוקי המשפחה נדרש
דוא " ל חוקית נדרש
בתוקף סקירה נדרש

מוצרים קשורים:

© www.htisrael.co.il כל הזכויות שמורות