Xiaomi redmi 9T PRO הערה 9 9 Pro מקס 10 lite פוקו M2 pro 4G 5G טלפון כיסוי סיליקון רך דוב אנגלית קריקטורה

Xiaomi redmi 9T PRO הערה 9 9 Pro מקס 10 lite פוקו M2 pro 4G 5G טלפון כיסוי סיליקון רך דוב אנגלית קריקטורה

אביזרים לטלפון נייד
₪12.77 ₪8.93
במלאי
(0 חוות דעת)

על מוצרים

1.צבע אולי מעט שונה ממה שאתה רואה באתר .זה בגלל מסכים שונים להציג בצורה שונה, אני חושב שרבים מכם כבר ידע את זה.

2.מוצרים חדשים יש ריח ,כמה מכם עשויים לחשוב שזה לא נעים ,בדרך כלל הריחות יהיה dispear אחרי אחד או שבועיים . 3.החומר של המוצר הוא רך TPU Sillicone.דיו מיובאים מדרום Krea.בחרנו כל חומר באיכות טובה environmently ידידותי.

על לוגיסטיקה.

1. פקודות יהיה מעובד בזמן לאחר אימות תשלום,בדרך כלל תוך 24 שעות ,למעט סוף השבוע ובחגים.

2. אנא בדוק את הכתובת שלך בקפידה,לוודא את הכתובת הנכונה ,כך שאתה יכול לקבל את החבילה .זה מאוד מאוד חשוב ,אז חבר , אל תשכח את זה לפני שאתה משלם !

3. אם בחרת" סין פוסט רגיל מנות קטנות פלוס " "cainiao סופר כלכלה ","YANWEN הכלכלה דואר אוויר"אז אתה צריך לדעת שזה לא לספק מידע מעקב ,וגם לספק זמן ארוך יותר סטנדרטיים אחרים או שמירת שיטת המשלוח (cainiao סופר הכלכלה הרוסית לפעמים לוקח 60 ל-90 ימים ).אם אתה בחר את זה ,אז אתה מסכים לא מעקב שירות המידע .אבל אל תדאגו יותר מדי ,זה זול ואמין .

4. אם אתה לא מקבל את החבילה שלך על זמן, אנא צור איתנו קשר.אנחנו נבדוק את זה ולהרחיב את ההגנה הזמן או החזרה או החזר כספי ,כל פתרון יהיה בסדר.

על משוב

1. אם אתה מרוצה עם המוצרים שלנו ואת השירות, נא להקדיש כמה דקות כדי לכתוב לנו חיובית 5 כוכבים משוב ,תודה מראש על התמיכה שלך .

2. אנא צור איתנו קשר לפני שאתה עוזב משוב שלילי או פתיחת מחלוקת.אנחנו מוכנים כך. ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לעזור לך לפתור כל בעיה,אנחנו רציניים המוכר, תאמינו לנו.

sku: w40248

מקור סין
תואם מותג Xiaomi

ביקורות של לקוחות

בתוקף השם הפרטי נדרש
חוקי המשפחה נדרש
דוא " ל חוקית נדרש
בתוקף סקירה נדרש

מוצרים קשורים:

© www.htisrael.co.il כל הזכויות שמורות