40cm המשחק LOL Tibbers דוב צעצוע קטיפה משחק אנימה חחח הדמות קטיפה הבובה חמוד חיות מפוחלצות אנני דוב צעצוע רך לילדים מתנות

40cm המשחק LOL Tibbers דוב צעצוע קטיפה משחק אנימה חחח הדמות קטיפה הבובה חמוד חיות מפוחלצות אנני דוב צעצוע רך לילדים מתנות

צעצועים & תחביבים
₪104.32 ₪67.79
במלאי
(0 חוות דעת)

שם:Tibbers דוב צעצוע קטיפה

מצב:100% מותג חדש

חומר: קטיפה/כותנה PP

גודל:40 ס " מ

1.עז החבר הפרוותי: ליגת העל של אגדות Tibbers צעצוע קטיפה מביא אנני הלוהט לוויה החיים לחבק אותך ואת מקסים טופס, הכולל מורכבות המפרט את זה לוכד את המהות של המפחיד עדיין חביב דוב.

2.איכות פרמיה עיצוב: בקפידה מבנה עם חומרים באיכות גבוהה ומדויק רקמה, זה Tibbers קטיפה מציג אומנות מעולה.מ שלו העיניים הבוערות שלו פלאפי החיצוני, כל פרט תוכנן כדי להדהד עם אוהדים של המשחק.

3.אייקוני אספנות: חובה על ליגת העל של אגדות חובבי, את Tibbers בפלאש הוא לא רק צעצוע, אבל פריט אספנים.אם מוצג על המדף או מחובקים במהלך משחקים, הפעלות, זה מענג, בנוסף לכל אוהד של אוסף, חוגג את הקסם של Summoner של הקרע.

1. את המוצרים הם באיכות גבוהה PP כותנה צעצועים ממולאים עם עזים, תווים מקסים אשר יכול לשמש יום-הולדת, מתנות חג המולד לילדים.

2. יש לנו מגוון רחב של חמוד צעצועים קטיפה בחנות שלנו.אם אתה צריך מספר גדול של מוצרים, אנא צור איתנו קשר.אנו נספק לך עם האיכות הטובה ביותר, מוצרים הטובים ביותר מחיר.

3.חברים יקרים, אם יש לך בעיות קבלת המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.אנחנו נפתור את זה עוד פעם.תודה.

sku: w1540

ממליץ גיל 3-6y, 6-12y
מידות 40 ס " מ
סוג 2 Tibbers דוב בפלאש
מילוי pp כותנה
תכונות קולנוע וטלוויזיה
מקור סין
סוג 7 אנני דוב צעצוע רך
CN Zhejiang
סוג 1 חחח בפלאש
סוג 4 חחח הדמות Plushie בובה
מספר הדגם. חחח Tibbers דוב בפלאש
סוג 5 חיות מפוחלצות
אזהרה להרחיק את האש.
חומר כותנה
מין יוניסקס
סוג 3 חחח צעצוע
סוג 6 Tibbers רך צעצוע

ביקורות של לקוחות

בתוקף השם הפרטי נדרש
חוקי המשפחה נדרש
דוא " ל חוקית נדרש
בתוקף סקירה נדרש

מוצרים קשורים:

© www.htisrael.co.il כל הזכויות שמורות