בעיית קול פתאומית במסך OLED B7 55 בניגון קבצי MKV

פורום מסכי OLED בחסות LG
Neone (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 169
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

בעיית קול פתאומית במסך OLED B7 55 בניגון קבצי MKV

הודעה שלא נקראה #1 

היי,

אשמח בבקשה לעזרת המומחים.

יש לי OLED B7 55 שמחובר אליו מקרן קול של JBL בעזרת כבל HDMI ליציאת ARC.
הכל היה מצויין עד לפני חצי שעה.

אני צופה בסדרות וסרטים בקבצי MKV עם קבצי כתוביות SRT מכונן חיצוני שמחובר למחשב שלי שמחובר לרשת עם תוכנת smartshare של LG.
סיימתי לצפות בפרק של סדרה כשהכל היה בסדר, עברתי לפרק שאחריו ומרגע שהוא התחיל להתנגן, לא שומעים את הדיבור בכלל, אבל שומעים רק את מוזיקת הרקע וממש ממש חלש.

שללתי בעיה של קובץ ספציפי כי עברתי לפרקים אחרים, סרטים, סדרות, לא משנה מה, לא שומעים את הדיבור.

שללתי בעיה של חיבור רשת כי חיברתי את הכונן ישירות לטלוויזיה, אותו דבר.

שללתי בעיה של המקרן קול כי העברתי בהגדרות הטלוויזיה שהשמע יהיה דרך הרמקולים של הטלוויזיה - לא עזר.

מה שכן, שמתי לב שאם אני מנגן קבצי MP4 שיושבים על הכונן החיצוני או צופה בערוצי הטלוויה הרגילה או יוטיוב - כן שומעים את הקול כמו שצריך, גם במקרן קול וגם ברמקולים של הטלוויזיה.

הפעלתי מחדש את הטלוויזיה, לא עזר.

המחשבה הבאה היתה שזה עניין של קידוד, אבל איך פתאום? עד לפי רגע הכל עבד כמו שצריך.
לא מצאתי שום דבר בהגדרות הטלויזיה שישנו משהו.

ככה שזה נראה לי כמו תקלה.
יכול להיות שמשהו נדפק פתאום בטלוויזיה?
יש משהו שאני יכול לעשות מלבד להתקשר לתמיכה של LG?

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 312
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

Re: בעיית קול פתאומית במסך OLED B7 55 בניגון קבצי MKV

הודעה שלא נקראה #2 

אני לא יודע אם זאת אותה בעיה אבל משהו ~דומה קורה לי מדי פעם כשאני צופה בנטפליקס.

OLED C8, גם כן סאונד בר של JBL עם HDMI-ARC.

צופים במשהו והכל בסדר למשך עשר דקות או יותר, פתאום הסאונד משתתק. אחרי עוד כמה שניות חוזר סאונד אבל לא תקין, יש מין זמזום או משהו כזה כאילו הסאונד כל הזמן מתנתק ומתחבר 10 פעמים בשניה.

אני יכול דרך תפריט הבית לעבור לאפליקציה אחרת בטלוויזיה או לממיר ושם הסאונד יהיה בסדר. חוזר לנטפליקס - עדיין תקול.

הדרך היחידה להחזיר למצב תקין היא לסגור את האפליקציה של נטפליקס ולפתוח אותה מחדש - כדי לעשות זאת (לפחות ב-C8, אני לא יודע אם הממשק שונה אצלך) צריך להיות באפליקציה של נטפליקס וללחוץ על כפתור הבית. בחלק העליון של המסך יהיה כתוב Netflix, עם תעביר את העכבר מעל לזה אז יופיע כפתור X. לוחצים על ה-X וזה סוגר את האפליקציה (ממש סוגר אותה, לא רק משהה אותה ברקע כפי שקורה אם אתה פשוט עובר לאפליקציה אחרת או ערוץ/כניסה אחרת).

אז תנסה לעשות את זה רק עם האפליקציה שאתה משתמש בה במקום נטפליקס. תראה אם זה מביא אותך לאנשהו.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”