מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אקספון 018 מתעקשים לחייב על תקופה לאחר ניוד קו סיטונאי


   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט
מחבר הודעה
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 1621

 #1  נשלח: ג' 15/05/2018 12:37
אקספון 018 מתעקשים לחייב על תקופה לאחר ניוד קו סיטונאי

בניגוד להרגלי, לא וודאתי שהמנוי מנותק באקספון אחרי התניידות לבזב"ל בגלל שהנציג של בזב"ל טען שהניוד בוצע ולכן אני מנותק מאקפסון וסמכתי, מסתבר לא בצדק, שאקספון לא חברה שעושה משחקים מלוכלכים כאלה.

עכשיו, שבועיים אחרי, אקספון טוענים שהמנוי שלי היה פעיל כל הזמן הזה ושאני חייב לשלם גם אם הייתי במחובר בכלל לחברה אחת.

מישהו מכיר מספיק את החוק/הוראות משרד התקשורת להגיד לי האם באמת ברגע שנוידתי לחברה אחרת אסור לחברה הקודמת לחייב אותי? זה מעצבן אותי מספיק שאם הצדק איתי אני אבטל את ההשראת חיוב שלהם ואפילו אלך לבית משפט אם צריך.

עריכה: שלחתי מייל לפניות הציבור באקספון והעניין סודר ללא כל בעיה ולשביעות רצוני המלאה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי eran405 בתאריך ד' 16/05/2018 16:32, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 203
מספר הודעות: 7095

 #2  נשלח: ג' 15/05/2018 12:42

לדעתי חובת ההודעה על התנתקות היא עליך. מבחינתם היית לקוח שלהם כל אותה תקופה.
באופן אישי, גם אם היה איתך, לא הייתי הולך לבית-משפט בשביל כמה עשרות ש"ח (לא יודע בכלל אם אפשר...). קח את זה כשכר לימוד, באהבה, ועבור הלאה.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elada22
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2011
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 153

 #3  נשלח: ג' 15/05/2018 14:18

00

נערך בפעם אחרונה על-ידי elada22 בתאריך ג' 15/05/2018 17:03, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 1621

 #4  נשלח: ג' 15/05/2018 15:09

כלומר מה שאתם אומרים שלפי החוק מותר לבזק לגבות תשלום פעמיים על תשתית שוק סיטונאי? במקרה שלי גם מבזב"ל וגם מאקספון? לא הגיוני.

אחרת הם חייבים להודיע לאקספון שהמספר שלי נויד ואז אקספון חייבה אותי על שירות שהיא יודעת שהיא לא מספקת לי. אפילו אם איכשהו הדבר הזה הוא חוקי (שאני בספק), אז זה בטוח מגעיל ומסריח וזה גם סותר את הטענות של אקספון שהם לא ידעו בכלל שהתנתקתי.

בנוסף אני בכלל לא יצרתם קשר איתם (אני האמנתי שאני מנותק מהם בעקבות הניוד). הם יצרו קשר איתי היום, מיוזמתם, מהשימור בשביל לשאול אותי "האם אתה עדיין לקוח שלנו?". אני אפילו התעקשתי לקבל מהם תשובה האם לדעתם אני עדיין לקוח שלהם לפני שאני עונה לשאלה והנציגה סירבה והתעקשה על סירוב שלה ורק אחרי שאני אישרתי שהתניידתי לחברה אחרת פתאום הופיעה הטענה שאני עדיין לקוח שלהם. למה בכלל ששימור לקוחות יצרו קשר מיוזמתם אם אני עדיין לקוח שלהם ולא קיבלו שום הודעת ניתוק?

זה ברור שהם ידעו שהתנתקתי מהם ופשוט רצו לנסות לשכנע אותי לחזור אליהם. נקודה.

ככה או ככה זו התנהגות, אולי חוקית, אבל מסריחה עד השמיים של אקספון.

אני לא מסכים עם הטענות שלכם לגבי הנציג מכירות של בזב"ל (במקרה הזה). זה אני שמתוך עצלנות ואמונה מוטעית שהתהליך הוא כמו ניוד טלפון (לא היה שירשור בנושא כאן בפורום לפי זמן לא רב?) שאלתי אותו ביוזמתי "האם אני צריך גם להודיע לחברה שאני עוזב?". זו הייתה בחירה שלי לסמוך על הידע הקודם (המוטעה) שלי ועל הדעה שלו שכאמור אסור לסמוך על "הדעות" במיוחד של נציגי מכירות של כל החברות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
גיל37 (גיל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2011
הבעות תודה: 284
מספר הודעות: 2694

 #5  נשלח: ג' 15/05/2018 17:03

eran405

ולמה אתה חושב שזה מעניין את בזק ?
מבחינתם אתה לא לקוח שלהם בכלל ומשרד התקשורת סוג של אונס אותם לפתוח את הרשת לשוק הסיטונאי.
אחריות שלך בתור לקוח לוודא שניתקו אותך משירות שאתה לא מעוניין בו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 1621

 #6  נשלח: ד' 16/05/2018 16:34

עדכון:
שלחתי מייל לפניות הציבור באקספון והעניין סודר ללא כל בעיה ולשביעות רצוני המלאה (כלומר לא יחייבו אותי מעבר לתאריך הניוד).

עדיין אני כמובן אקפיד לוודא את הניתוק מול הספק הנעזב בכל ניוד בעתיד ואני ממליץ לכולם לעשות כן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zahipan2
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 27, 2012

מיקום: באר שבע
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 410

 #7  נשלח: ד' 16/05/2018 20:05

eran405
·
בנוסף, מומלץ לבדוק בחודש שאחרי שהחברה לא מחייבת את כרטיס האשראי למרות הניתוק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 1621

 #8  נשלח: ה' 17/05/2018 10:43

במקביל לתהליך מול אקפסון שלחתי גם שאלה למשרד התקשורת האם כחלק מתהליך ניוד קו אינטרנט שוק סיטונאי הספק הישן מנותק אוטומטית.

קיבלתי היום את התשובה ולמיטב הבנתי, לפחות לדעת משרד התקשורת, אין צורך לפנות במקרה כזה לספק הישן והמנוי אצלו מנותק אוטומטית. כאמור לאור ניסיוני אני כן ממליץ להתקשר ולוודא זאת מול הספק הישן.

להלן התשובה המלאה של משרד התקשורת:
ציטוט:

שלום רב,

בהמשך לפנייתך להלן, אבקש להשיבך שבמידה והלקוחות בהסכם מפוצל קרי,
מנויים בחברות תשתית וספק בנפרד, יש צורך להתנתק מכל חברה באופן נפרד.
כך גם הדבר לגבי קו הטלפון.

במידה והלקוח מנוי במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי, אז ההתקשרות מבוצעת באחת מול ספק השירות ולפיכך בעת בקשת ניתוק ההסכם מתבטל לבקשת הלקוח גם בתשתית האינטרנט וגם בספק.

סוגיה של מעבר מנויי אינטרנט בין חברות התקשורת עדיין נבדקת וככל שיתקבלו החלטות בנושא, הציבור יעודכן.

יש לציין, כי החברות מחויבות בשליחת חשבוניות חודשיות ועל המנויים לבדוק את החיוב החודשי בחשבונם, כדי למנוע חיובים מיותרים לרבות של שירותים בהם אין הם מעוניינים.

ככל שהנך מעוניין שנבדוק את המקרה פרטנית, פנה אלינו שוב עם כל הפרטים כולל שם מלא של בעל המנוי עם מס' ת"ז ומס' טל' קווי אם יש.

לשירותך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
olorin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 08, 2006
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 1968

 #9  נשלח: ה' 17/05/2018 10:47

אני חושב שלא הבנת את משרד התקשורת


ציטוט:
סוגיה של מעבר מנויי אינטרנט בין חברות התקשורת עדיין נבדקת וככל שיתקבלו החלטות בנושא, הציבור יעודכן.

_________________
http://www.michaellaitman.com/he/
https://www.facebook.com/laitmanheb/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 1621

 #10  נשלח: ה' 17/05/2018 12:32

אני מדבר על זה:
ציטוט:
במידה והלקוח מנוי במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי, אז ההתקשרות מבוצעת באחת מול ספק השירות ולפיכך בעת בקשת ניתוק ההסכם מתבטל לבקשת הלקוח גם בתשתית האינטרנט וגם בספק.


זה אומר בפורש זה שכחלק מתהליך הניוד אתה גם מנותק מהספק הקודם - בדיוק כמו בניוד סלולרי.

אני מודה שאני לא בדיוק מבין את פשר הפסקה אחריה (שצוטטה בהודעה מעלי).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
olorin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 08, 2006
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 1968

 #11  נשלח: ה' 17/05/2018 13:14

eran405

זה לא מדבר על ניוד מחברה לחברה

הפסקה שהבאת מדברת שאם אתה בשוק הסיטונאי והודעת על ניתוק אז אתה צריך לפנות רק לחברה אחת שהיא מספקת לך גם תשתית וגם ספק אינטרנט.

_________________
http://www.michaellaitman.com/he/
https://www.facebook.com/laitmanheb/
(1) הבעות תודה: eran405
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 1621

 #12  נשלח: ה' 17/05/2018 13:22

olorin
·




בכלל לא חשבתי שזה מה שהם מתכוונים כי שאלתי ספיציפית רק על ניוד קו אינטרנט, אבל עכשיו שאני קורא מחדש אתה צודק

כנראה שבאמת הפסקה של "סוגיה של מעבר מנויי אינטרנט בין חברות התקשורת עדיין נבדקת" היא היחידה הרלוונטית לשאלה שלי. כלומר חברה כישר בעיניה תעשה ואחריות של הלקוח לחפש בנרות מידע שירמוז לו בדיעבד מה באמת קרה....

כל הכבוד למשרד התשקורת, ממש מגיע להם ח"ח על ההגנה על החברות הגדולות המסכנות. ישר כח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht