מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ריכוז פידבקים, והצגת יתרונות וחסרונות בממיר - HOT FIBER 4K.


עמוד 5 מתוך 21
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  | ... |  19  |  20  |  21  |  הבא 
   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
Xander
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 24, 2018
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 69

 #61  נשלח: א' 29/04/2018 13:43

usagi

לא ניסיתי auto בממיר, אני אנסה. מבחינת auto בטלויזיה יש רק יחס שהוא 16/9 או auto.

לא נראה לי שיש בטלויזיה שלי אופציה של hdmi 2 כבוי או דלוק, אני חושב שכל היציאות הן hdmi 2 בלי יכולת לשנות. הטלויזיה היא LG B7.

ניסיתי גם להשוות בין הרזולוציות כאשר אני מכבה את כל משפרי התמונה או כל דבר אוטומטי וההבדל באיכות נשאר אותו הדבר, רואים יותר טוב ב 1080P.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
usagi
חברה פעילה מאוד
חברה פעילה מאוד

הצטרפה בתאריך:
  Dec 22, 2011
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 179

 #62  נשלח: א' 29/04/2018 14:14

Xander
·אצלי בטלויזיה מצב פורמט : אוטומטי
והיא על מצב 16:9 דלוק

תבדטק בהגדרות מערכת של הטלויזיה שלך בהגדרות מתקדמות אם יש שם hdmi 2.0 דלוק/כבוי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Xander
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 24, 2018
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 69

 #63  נשלח: א' 29/04/2018 18:18

כשאני משנה ל AUTO בממיר התמונה זהה ל 2160P50 ככה שאין הבדל באיכות התמונה.

שיחקתי בטלויזיה עם ההגדרות של יחס גובה רוחב בין מצב מקורי ל 16:9 והגדרות של סריקה בלבד אוטומטי/הפעלה/כבוי, אין שום הבדל בתמונה.

מצב HDMI 2.0 דלוק או כבוי אין לי. יש לי מצב HDMI ULTRA HD Deep Color שאני יכול להפעיל על HDMI שאני בוחר, הפעלתי על ה HDMI של הממיר וגם אין שינוי בתמונה. גם החלפתי כבל HDMI ל Monoprice Certified Premium High Speed HDMI Cable ואין שינוי.

אולי אני שם לב לפרטים שאחרים לא רואים או שהבעיה המוזרה רק אצלי אבל התמונה ב 1080 יותר טובה מבחינתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
usagi
חברה פעילה מאוד
חברה פעילה מאוד

הצטרפה בתאריך:
  Dec 22, 2011
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 179

 #64  נשלח: א' 29/04/2018 21:35

Xander
הכל יכול להיות, טביעת עין אישית או עיבוד תמונה של טלויזיה כלפי התמונה מהממיר לעומת הרזולוציה וכו'
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kobi_lo
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Aug 08, 2010
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 680

 #65  נשלח: ב' 30/04/2018 16:37

מדי פעם שם הערוץ במתצוגה של הממיר מופיע בגיבריש.
אין לי מושג מה הגורם לכך. זה פשוט מופיע מדי פעם.דבר לא קריטי במיוחד

_________________
אתה מתחיל הכי מהר שלך ואז אתה לאט לאט מגביר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
usagi
חברה פעילה מאוד
חברה פעילה מאוד

הצטרפה בתאריך:
  Dec 22, 2011
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 179

 #66  נשלח: ב' 30/04/2018 17:26

kobi_lo
·גם אצלי
(1) הבעות תודה: kobi_lo
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itamarl
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 06, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 140

 #67  נשלח: ב' 30/04/2018 21:47

Shaol37
·
הייתי מנסה כבל HDMI אחר - שתומך high speed ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itamarl
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 06, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 140

 #68  נשלח: ב' 30/04/2018 21:53

PPR
·

היי - החלטתי בינתיים להשאיר את הממיר לעוד מספר ימים ולנסות להתמודד עם הבעיות (לא רואה פתרון 4K נורמלי אחר למונדיאל כרגע) ...
עכשיו הבעיה שלי הינה עם שרת ה-DLNA - אשמח לעזרה.

המחשב המשמש כשרת מחובר בכתובת 192.168.1.14 (מחובר פיסית לקופסת fiber mini)
כאשר צופים בטלויזיה המחוברת ל-fiber mini שרת ה-serviio מזוהה ופעיל (מדיה סנטר)
כאשר מפעילים את האופציה בממיר ה-4K (מדיה סנטר) הוא אינו רואה את שרת ה-serviio.

הגדרתי ב-port forwarding את הפורטים 8895 tcp ו- 1900 udp.
עדיין הממיר 4k לא רואה את ה-serviio
תצורה זהה עם ממיר fiber רגיל עבדה בצורה תקינה.

יש אולי רעיון איך לפתור את התקלה ? (לשירות של hot אין מושג ...)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PPR
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 26, 2011
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 74

 #69  נשלח: ג' 01/05/2018 15:25

itamarl

בעוד שאין לי ידיעה לגבי הקושי הספציפי אותו אתה חווה, לדעתי אין קשר (ואין צורך) ב-Port Forwarding משום שהתקשורת נעשית בתחומי רשת הפנימית שלך, ללא יציאה "החוצה".

שנית, האם מחשב אחר, שמחובר לאותה רשת ביתית, כן מצליח לזהות את שרת ה-DLNA?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
HOT
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 03, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 19

 #70  נשלח: ג' 01/05/2018 18:23

היום גלי לי התקינו את ההמיר הכל טוב. חוץ משהממיר לא מזהה את הטלוויזיה והרזולוציה הכי גבוהה זה 1080p ויש לי טלוויזיה 4k מה עושים?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kobi_lo
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Aug 08, 2010
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 680

 #71  נשלח: ג' 01/05/2018 19:53

HOT
·
1) בדוק אם הממיר מחובר ליציאה בטלווזיה שתומכת ב 4k (אצלי למשל רק 2 יציאות תומכות)
2) בדוק אם בהגדרות הטלווזיה (לא הממיר) 4K/UHD פועל.

_________________
אתה מתחיל הכי מהר שלך ואז אתה לאט לאט מגביר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PPR
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 26, 2011
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 74

 #72  נשלח: ג' 01/05/2018 23:38

סיכום חמשת הימים הראשונים עם הממיר:

בסך הכל, הממיר עובד בצורה תקינה. מהירות התגובה של ממשק הממיר דומה פחות או יותר ל-Fiberbox המקורי והגם שיש מקום מסוים לשיפור, אין מדובר בעניין אקוטי. לא חוויתי בעיות הקלטה, רזולוציה, איכות תמונה או ערוצים שלא נפתחו.

כמו כן, יכולת הגדרת מצב ה-Bridge שופרה בממיר, בכך שכעת מצב ה-Bridge אינו גורף אם כי מופעל באופן יחסי לציוד ספציפי שהוגדר לפעול בתצורה זו (לפי כתובת MAC) – ומדובר בשינוי מבורך.

עם זאת, דבר אחד מביא לי את הסעיף (I can't help it): אותו רעש שנדון כאן, שנובע ממאוורר הממיר. הרעש נשמע היטב כל העת, וכאשר החדר שקט – אף עולה כדי מטרד של ממש. בשיחה עם המוקד הטכני של הוט נאמר לי שמבחינת החברה הרעש הוא בטווח הנורמה וכי אין לזמן בגינו טכנאי (בכך יש אמנם גרעין של אמת, משום שהחלפת הממיר באחר לא תניב, קרוב לוודאי, תוצאה שונה – ראו קישורים לדיונים באתר SFR במעלה השרשור). אני עדיין שוקל כיצד לנהוג בעניין.

נ.ב. הממיר "ירש" מה-Fiberbox שגיאת תרגום אחת: במהלך אתחול המכשיר, מופיע על צגו הכיתוב "Reseting" (צ"ל "Resetting"). אופס...
(1) הבעות תודה: kobi_lo
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nerya40
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 17, 2011
הבעות תודה: 119
מספר הודעות: 1178

 #73  נשלח: ד' 02/05/2018 0:11

PPR כתב:
סיכום חמשת הימים הראשונים עם הממיר:

בסך הכל, הממיר עובד בצורה תקינה. מהירות התגובה של ממשק הממיר דומה פחות או יותר ל-Fiberbox המקורי והגם שיש מקום מסוים לשיפור, אין מדובר בעניין אקוטי. לא חוויתי בעיות הקלטה, רזולוציה, איכות תמונה או ערוצים שלא נפתחו.

כמו כן, יכולת הגדרת מצב ה-Bridge שופרה בממיר, בכך שכעת מצב ה-Bridge אינו גורף אם כי מופעל באופן יחסי לציוד ספציפי שהוגדר לפעול בתצורה זו (לפי כתובת MAC) – ומדובר בשינוי מבורך.

עם זאת, דבר אחד מביא לי את הסעיף (I can't help it): אותו רעש שנדון כאן, שנובע ממאוורר הממיר. הרעש נשמע היטב כל העת, וכאשר החדר שקט – אף עולה כדי מטרד של ממש. בשיחה עם המוקד הטכני של הוט נאמר לי שמבחינת החברה הרעש הוא בטווח הנורמה וכי אין לזמן בגינו טכנאי (בכך יש אמנם גרעין של אמת, משום שהחלפת הממיר באחר לא תניב, קרוב לוודאי, תוצאה שונה – ראו קישורים לדיונים באתר SFR במעלה השרשור). אני עדיין שוקל כיצד לנהוג בעניין.

נ.ב. הממיר "ירש" מה-Fiberbox שגיאת תרגום אחת: במהלך אתחול המכשיר, מופיע על צגו הכיתוב "Reseting" (צ"ל "Resetting"). אופס...
·

תתקע קיסם בתוך המאוורר לפחות עד הבוקר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Avimc
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 25, 2005
מספר הודעות: 142

 #74  נשלח: ה' 03/05/2018 15:47

לאור כל התקלות בממיר החדש של הוט 4K (כולל הרעש), האם שקלתם לעבור ל-YES 4K ?
אני מתלבט לקראת המונדיאל.

תודה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 267
מספר הודעות: 6954

 #75  נשלח: ה' 03/05/2018 17:47

kobi_lo כתב:
@HOT
·
1) בדוק אם הממיר מחובר ליציאה בטלווזיה שתומכת ב 4k (אצלי למשל רק 2 יציאות תומכות)
2) בדוק אם בהגדרות הטלווזיה (לא הממיר) 4K/UHD פועל.
·

לא ברור לי משהו.
להבנתי משלמים עבור התקנה, נכון?
האם לא מתפקידו של הטכנאי ,לוודא שהכול מחובר ומוגדר בצורה המיטבית?
או שהוא רק מבצע את העבודה הפיזית של החיבורים, בודק שנכנס תמונה וקול -ובורח, משאיר את הלקוח "לשבור את הראש" עם כל השאלות והבעיות שהחברים העלו כאן?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+ עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  | ... |  19  |  20  |  21  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht