מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שרשור תגובות: הממיר 4K של יס: yes Ultra


עמוד 23 מתוך 27
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  הבא 
   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
eyk77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2007
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 863

 #331  נשלח: ה' 11/05/2017 21:24

mrraz111

שלום לך. יש מצב שאתה מצרף תמונות של הממיר החדש מאחר ושבוע הבא אני אמור לקבל את הממיר החדש ואני רוצה לוודא שאכן יביאו לי את הממיר שקיבלת ולא משהוא אחר . תודה
·

_________________
www.arikkfir.weebly.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 933
מספר הודעות: 12821

 #332  נשלח: ה' 11/05/2017 21:35

mrraz111 כתב:
נשמע מוזר אבל חל שינוי
אשתי היתה עם הטכנאי כשהחליף
הטכנאי כיוון את הממיר למצב AUTO וזה שינוי מהטכנאי הקודם שכיוון ל-2160
אחר כך הבת שלי הגיעה ואמרה לי בטלפון אבא שמו לנו ממיר שונה
התקשרתי ליס ושם מסרו לי שהטכנאי החליף אולטרה באולטרה. כך נרשם אצלם בדוח.
עכשיו הגעתי וישר הסתכלתי ואכן הממיר שונה, גם בצבע שלו אבל לצערי אין לי תמונה של הקודם.
העברתי את הממיר ל-2160 והתמונה יותר טובה מהממיר המוחלף.
הקודם היה בוודאות 4K. התפריט זהה לחלוטין בשניהם.
·
מה שהטכנאי הזה עשה, לשם שינוי, הוא בסדר.
אם שינית ל 2160 קבוע, אתה פוגע באיכות התמונה... כי הממיר מבצע אפסקייל של כל התכנים ל 4k וזה נראה קטסטרופה.
כל מסך סביר+ יעשה לדעתי עבודה טובה יותר.
איזה מסך יש לך?

לגבי הממיר השונה מהקודם בצורה ובצבע... עדיין נראה לי מוזר מאוד.
יעזור אם תצרף תמונה של מה שיש לך כרגע.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 657

 #333  נשלח: ה' 11/05/2017 21:56

אכן שיניתי ל-2160 קבוע וזה עובד די טוב עם המסך שלי B6
בינתיים ראיתי הבדל בולט בין הממירים
לממיר הקודם היתה תצוגה מקדימה של השעון, קטנה וקצת מטושטשת, לא ראו טוב את השעה וזה די הפריע לי
לממיר הנוכחי התצוגה של השעון גדולה וברורה וזה הבדל ממש בולט.
עלתה לי מחשבה שאולי בממיר הקודם נשאר פלסטיק הגנה בחזית אבל אני בטוח שלא. התקנתי את הממיר יחד עם הטכנאי והסרנו ממנו את כל חומרי האריזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NBMH
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 21, 2016
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 531

 #334  נשלח: שבת 20/05/2017 14:05

כמות הפעמים שאני מקבל הגנת העתקה ביום היא לא הגיונית, לא מבין איך הצליחו להוציא ממיר כל כך גרוע.
אני בקושי משתמש בממיר ועדיין איכשהו יוצא לי להוציא אותו מהחשמל 3 פעמים ביום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyk77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2007
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 863

 #335  נשלח: שבת 20/05/2017 14:35

קיבלתי את הממיר ביום חמישי, חייב להגיד שרואים נהדר, בינתיים הכל עובד מצויין. אחלה של מכשיר. עיצה מהטכנאי שהתקין לי את הממיר. בטלביזיה שלי יש 4 חיבורי HDMI רק באחד מהם רשום עליו ARC ( או משהוא דומה לכך ) ורק אליו צריך לחבר את הכבל HDMI כל חיבור לשקע אחר יעשה בעיות כמו הגנת העתקה וכד' .

מה שכן חייבים דחוף להכניס תוכן חדש . למה כל הסרטים ב 4K עולים כסף ? למה חלקם לא בחינם ?

_________________
www.arikkfir.weebly.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 933
מספר הודעות: 12821

 #336  נשלח: שבת 20/05/2017 15:38

אכן כל הסרטים שם בתשלום
וכמות התוכן שלא בתשלום פשוט זעום בכל קנה מידה.
עוד סיבה להתחיל לחשוב להיפרד מ yes.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
parvin (אבי פרבין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 06, 2005

מיקום: קרית השרון
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 201

 #337  נשלח: שבת 20/05/2017 18:57

NBMH כתב:
כמות הפעמים שאני מקבל הגנת העתקה ביום היא לא הגיונית, לא מבין איך הצליחו להוציא ממיר כל כך גרוע.
אני בקושי משתמש בממיר ועדיין איכשהו יוצא לי להוציא אותו מהחשמל 3 פעמים ביום.


יכול להיות שזה נובע ממכשירים אחרים שמחוברים לטלויזיה או לרסיבר.

אבי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NBMH
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 21, 2016
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 531

 #338  נשלח: שבת 20/05/2017 19:05

parvin כתב:

ציטוט:
...


יכול להיות שזה נובע ממכשירים אחרים שמחוברים לטלויזיה או לרסיבר.

אבי


אז זהו, שאני מחובר ישירות לטלויזיה בגלל שאין תמיכת HDCP 2.2 בסאונדבר שלי והממיר כן דורש את זה.. ואז אני מעביר INPUT בטלויזיה בין היס לסאונדבר, וכשאני חוזר ליס אני מקבל הגנת העתקה וצריך להוציא מהחשמל..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
parvin (אבי פרבין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 06, 2005

מיקום: קרית השרון
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 201

 #339  נשלח: שבת 20/05/2017 19:15

NBMH כתב:



ציטוט:
...


אז זהו, שאני מחובר ישירות לטלויזיה בגלל שאין תמיכת HDCP 2.2 בסאונדבר שלי והממיר כן דורש את זה.. ואז אני מעביר INPUT בטלויזיה בין היס לסאונדבר, וכשאני חוזר ליס אני מקבל הגנת העתקה וצריך להוציא מהחשמל..


בדיוק מה שהיה אצלי, רק עם מחשב ישן במקום סאונדבר. המחשב היה מחובר דרך הרסיבר, ורק כאשר חיברתי אותו לכניסה ברסיבר שאינה תומכת ב-HDCP 2.2 הבעיה נפתרה. כאשר החלפתי למחשב חדש, על אותה כניסה, הבעיה חזרה. כאשר העברתי לכניסה תומכת הבעיה נעלמה.

המסקנה שלי שצריכה להיות התאמה, או רציפות, בתמיכה בתקנים. איכשהו הרסיבר ידע לחצוץ את המחשב הישן בעזרת כניסה מתאימה. לא יודע איך זה עוזר לך נקודתית, אבל לפחות ניתן לאפיין את הבעיה.

אבי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyk77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2007
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 863

 #340  נשלח: א' 21/05/2017 20:12

שלום. בינתיים ערוץ 555 יש לי מסך שחור האם גם אצלכם זה כך ? באיזה שעה מתחיל השידור?


עכשיו אני שומע רעשים אך לא רואה כלום מסך שחור.... איך זה אצלכם ??? משהוא יכול לעבור לערוץ ולבדוק ?

_________________
www.arikkfir.weebly.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ride (יניב דיין)
אחראי תחום מקרנים
אחראי תחום מקרנים

הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2004

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 353
מספר הודעות: 5908

 #341  נשלח: א' 21/05/2017 20:41

eyk77
·

יש קול ויש תמונה (והיא נהדרת !!!)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyk77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2007
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 863

 #342  נשלח: א' 21/05/2017 20:45

ride
·



תודה יש אולי סיבה למה אני לא רואה ורק שומע... שאר התכנים של ה 4K אני רואה בלי בעייה !!

_________________
www.arikkfir.weebly.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ride (יניב דיין)
אחראי תחום מקרנים
אחראי תחום מקרנים

הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2004

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 353
מספר הודעות: 5908

 #343  נשלח: א' 21/05/2017 20:47

היו לי בעיות קיטועים בגלל כבל (אמנם בעייה שונה משלך, אבל בעיית HDMI). עברתי לכבל אקטיבי של מונופרייס ומאז אפס בעיות. יש מצב שאולי זו הבעייה אצלך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyk77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2007
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 863

 #344  נשלח: א' 21/05/2017 20:57

תודה..בסיוע שירות לקוחות ..זה הסתדר ורואים מעולה..תודה
_________________
www.arikkfir.weebly.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3356
מספר הודעות: 67509

 #345  נשלח: ב' 22/05/2017 7:52

eyk77 כתב:
תודה..בסיוע שירות לקוחות ..זה הסתדר ורואים מעולה..תודה
·מה היתה הבעיה?
_________________
נא לא להאכיל את הטרול
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+ עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht